Hotell Stavstensgården

Välkomna till golfklubbens egna hotell beläget ett stenkast ifrån klubben och havet. Njut av härligt golfspelande på Sveriges absolut sydligaste seasidebana får att sedan dra er tillbaka till hotellet för sömn i underbart sköna sängar och sober miljö. Vårt motto är ”som hemma fast bättre”. Hotell Stavstensgården rymmer 10 dubbelrum i varierande storlek och en del rum har utsikt mot havet. Hotellet är totalrenoverat under 2021 och alla rum har eget badrum och toalett med härliga handdukar, linne och hotellprodukter av högsta klass. Frukost och wifi ingår i priset.

Vi vill göra er uppmärksamma på att det är svårt med starttider under vecka 29, då vi har Tävlingsvecka.
Naturligtvis är ni välkomna att deltaga i någon av tävlingarna eller om ni vill spela på annan bana, så hjälper vi er med det.

Trelleborg small hotels
Sweden hotel near golf courses